2013. január 18., péntek

gyümölcs fagyi

A banánfagyi után szabadon. Egyszerű, gyors, nagyon finom és csak gyümölcs. (Se tartósító, se adalék, se színezék, se cukor, se stb stb)

gyümölcsfagyi


Hozzávalók:
egy zacskó fagyasztott pirosgyümölcs
2-3 evőkanál agavé vagy más édesítő (opcinális)
topping: magkeverék/ aszalt gyümölcs/ aszalt hajdina csíra


Meg kell várni míg elkezdenek felolvadni a gyümlcsök, hogy lehessen őket könnyen mixelni. Nekem itt csak botmixerem van, lehet, hogy nagy fordulatszámú turmixgépbe mehetnek fagyottan is.
Én erdeigyümölcs mixxel csináltam, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy csak eperrel vagy málnával vagy szederrel (vagy bármivel) is isteni lenne.
(Vagy rétegezve banánossal, kakaóssal, jajj anyám, mennyi mindent ki kell még próbálnom fagyifronton :) )

Én igényeltem hozzá kis agavét, de ha pl darabolt aszaltgyümölcs megy a tetejére akkor lehet, hogy nem szükséges. Szóval azt a tetejére csorgattam és megszórtam a szokásos szuperfood magkeverékkel.
Fennséges, mit ne mondjak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése