2013. január 16., szerda

mai álom vacsi

Anyááám, ez nagyon finom!
Bementem a kis bioboltba itt a sarkon és a polcon rámkacsintott a mandula vaj. Régóta kiakartam már próbálni, most meg kacsintgat, ezt égi jelnek vettem!
Mondta a pénztáros lány, hogy a mandula vaj, jajj az nagyon finom, banánnal, hát az gorgeous-pompás-ragyogó.
Na itthon annyira gyorsan kinyílt, hogy meg kellett kóstolni. A gyerek akarta, higgyétek el.
Először ettük magában (mmm), aztán ettük lenmagkenyéren paprikával (hm hm) aztán pedig megraktuk a lenmagkenyeret mandulavajjal (de ütősen ám) és ráhalmoztunk banánt (nem, ennyi "m" betű ki se fér).
Ez a gasztronómiai kéjelgés egyszerűen túl merészkedik az ízlelés elviselhető határain és kirobban az ember halántékán, hogy ott kísértse tovább a védtelen halandókat. Egyszerűen mesés volt. Egy íz orgia. (Oké, befejeztem.)
Na szóval lefotóztam, mert milyen már egy gasztro blog fotó nélkül.
A lenmag kenyér gitta receptje és még írok is róla külön, mert az is egy... ááá majd külön.

Igen, jól látjátok, meg van rágva,
későn kaptam észbe, hogy fotózni kéne...

Jajj és házilag is lehet csinálni! Mármint mandulavajat. Nagyon érdekes, be kell tenni a mandulát aprítógépbe és darálni és darálni és darálni és... kész.  Itt van részletes leírása neki. (Naaaagyon részletes :))
Igen és ezért vagyonokat kérnek el. Nagy és drága darálójuk van. Na mindegy, majd legközelebb okosabb leszek én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése