2013. január 25., péntek

répa és mártogatós

Tegnap este rágcsáltunk volna valamit, úgyhogy ezt dobtam össze. Nagyon egyszerű, nagyon gyors és nekem eléggé ízlett is, sőt mi több, átment a szkeptikus teszten, a férjem ugyanis közölte, hogy ő ilyet ugyan nem kér, aztán suttyomban rájárt, végül rámszólt, hogy eleszem előle az egészet és elvitte magának a tálat a kanapéhoz :)

fényes-napos mártogatós :)

Hozzávalók:
egy szál újhagyma
két kis paradicsom
egy kanál áztatott-darált mustármag
fél avokádó
4-5 répa vagy bármi mártogatni

A répát meghámoztam és vékony csíkokra vágtam, hogy mártogatni való legyen.
A többi hozzávalót összemixereltem, és kész.

A mustár receptjét itt találtam, de leegyszerűsítettem kicsit (micsoda meglepetés...) vagyis csak az első pontig jutottam vele. Tehát beáztattam két rész magot egy rész víz és három rész almaecet keverékébe és úgy hagytam 2 napig. Aztán ledaráltam darálón.
Ez így iszonyat erős, de tényleg, wasabi szintű még napok után is, pedig veszít az erejéből. Viszont nekem most így megfelelt, mert nem magába akartam enni, hanem ízesítgetni mindenfélét, például a mártogatósunkat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése