2013. január 23., szerda

surya namaskara, reggeli elött, után, helyett :)

Reggel felkelek és vasalok egy inget. Általában kell egy ing a páromnak, én meg lusta vagyok előre dolgozni, szóval reggel begyógyult fejjel vasalok :)
De utána berakok egy mesét a gyereknek  és nekiállok a napüdvözlésnek.

harekrsna.de


Egy Beatrix Potter rész kb 25 perc, azalatt végzek is és már nincs begyógyulva a fejem, nem fáj semmim, a vérkeringésem rendeződött -hahh, pezsgek már addigra ;) - és egész napra el vagyok látva energiával.

Utána megiszom egy bögre forróvizet és elmondom a mantrámat, amelyik épp aktuális. A gyerek ilyenkor az ölembe ül, mert a mesének vége lett, és halgatja meg dudorássza velem.

Ha kedvet kaptatok, uccu! Itt egy kis segítség:




Na persze nem kell olyan ügyesnek lenni mint a fickó, én például sokkal gyorsabban csinálom és kb fele olyan rugalmas vagyok, de szerencsére így is működik.

És akinek szintén van egy kis természeti akadálya, annak bonus feature, ez az én gyerekem kedvence, leginkább a béka és a "tápa" -vagyis csuka- miatt:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése