2013. január 16., szerda

A kezdet meg a lényeg és én

Ez a blog egy kísérletsorozatot fog bemutatni, a kísérlet alanya én vagyok, a feltételek pedig a következők:
Adott egy egészséges (-nek hitt) emberke (én lennék) aki leáll a húsról és ettől megbetegszik, de nem akarja elhinni, hogy közvetlen az összefüggés. Kísérletezik a diétákkal, próbál vegát, vegánt, majd paleot, végül elkezdi elhagyni az olyan ételeket amik tüneteket váltanak ki.
Tehát leáll a tejtermékekről, tojásról, csirkéről, halról, vöröshúsokról, káposztafélékről, hüvelyesekről, minden féle-fajta cukorról, glutén tartalmú gabonákról és itt megáll és vár, hátha jobban lesz.
Ennyi.


Szóval ezek alapján egy 60%-ban nyers többiben glutén mentes vegán étrendet követek és ha ettől rendbe jövök, akkor csapok egy hatalmas bulit ahol csupa nyers kaja lesz, FINOM nyers kaja és meghívlak benneteket is!
Úgy legyen, ámen!

És mivel abban reménykedem, hogy június végére már makkegészséges leszek, elhatároztam, hogy átúszom a Dunát. Sose voltam egy nagy úszó, de azért el nem süllyedek és van fél évem rákészülni.

Ha nem így lesz, akkor a temetésemen mindenkit felhatalmazok, hogy márkás szennyet egyen, de lehetőleg termelőtől vásároljátok, hogy óvjuk a környezetet!

_______________________________________________________

Eltelt egy év mióta elkzdtem a blogot. Azóta sem eszem húst és azóta is kerülöm a tejet és a tojást is, bár ezekből néha becsúszik némi. A kajám 30-40%-a azóta is nyers és ha lehet a többi is feldolgozatlan, minél tisztább alapanyagokból készül.

A Duna átúszását megváltoztattam egy Velencei tavi túra triatlonra, amit meg is csináltam, 500 méter úszással, 7 km futással és 30 km bringázással. (Szuper volt egyébként, megyek idén is.)



Az emésztésem 90%-osan rendbe jött, bár azóta sem tudja senki, hogy mi volt az alapvető ok. Ebben a gyógyulásban nagyon nagy szerepe volt az étrend váltásnak és az ezzel óhatatlanul együtt járó szemlélet váltásnak. Nagyon sokat segített még a jóga, ami mostanra szerves részévé vált az életem minden területének, és a kineziológiával, homeopátiával, prána nádival és családállítással megtámogatott lelki változás is.

Összességében azt kell mondjam, hogy ennek a blognak az írása nagyon hasznos döntés volt, már csak azért is, mert archiválv vannak a legfinomabb kajáink és azért is, mert kicsit több a szertartás az ételek és elkészítésük körül és kevesebb a kapkodva zabálás.

Remélem, hogy találtatok kedvetekre való receptet magatoknak! Sok ízl, erőszakmentes ebédet kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Nem írnád meg, hogy milyen betegséged lett attól, hogy leálltál a húsról? Üdv Viki

    VálaszTörlés
  2. Szia Viki!
    Nos, nincs neve, ez benne a talány, mindenki csak találgatott. Az emésztésemmel volt gond, főleg a vékonybelemmel.
    De most, másfél év után végre rendeződni látszik a dolog a zsírszegény és cukor mentes (még gyümölcs mentes is) étkezéstől. Remélem így is marad, mindenki legyen csuriban! :)

    VálaszTörlés