2013. január 18., péntek

egzotikus saláta csírákkal

Láttam egy saláta receptet Erikánál ami felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy tegnap este megcsináltam egy hasonlót.

Hozzávalók:
egyfej saláta (madárbeggyel szerintem mégfinomabb)
egy fél ananász hámozva kockázva
egy grapefruit kikanalazva
fél kígyóuborka
egy paradicsom
egy kaliforniai paprika (valami olyan színű ami megy a többi színhez ;)
lucerna vagy valamilyen nem túl markáns ízű csíra

egzotikus saláta csírákkal


A gyümölcsök miatt olajos mag nem kéne, hogy rákerüljön, mert együtt nehezen emészthetők, de a superfood keverékből én raktam rá egy kanállal. (Chia, Goji, kakaóbab, kendermag, faeper)

Nagyon kellemes kis vacsi volt, a gyerek is szemezgetett belőle, zömmel uborkát és ananászt (szép színes párosítás :) ).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése