2013. február 27., szerda

eklektikus salátaöntet

Nagyon éhes voltam. Kinyitottam a hűtőt. Tesómék ránk hagyományoztak egy zacskó salátát. Tudjátok azt az előre összevagdosott fajtát amire rá van írva, hogy ne mosd meg.
Beleraktam egy tálba és gyorsan újra kinyitottam a hűtőt, hogy mit tegyek rá amitől kedvem lesz megenni. A kedvcsinálás pedig olyan jól sikerült, hogy három napja ezt vacsorázzuk a gyerekkel. Igen, a gyerekem salátát eszik, én sem értem, de nyílván örülök és lapítok nehogy elijesszem!



hát nem szép a színe? - nekem úgy tettszik!

Hozzávalók:
saláta, reszelt répa, kukorica, paprika, paradicsom, whatever és ami a hűtőben van
egy evőkanál vegán majonéz (bolti az enyém és ezen a tényen változtatnom kell hamarost)
egy evőkanál bazsalikom (egyenesen Olaszországból, köszönet érte Ida-család)
egy evőkanál balzsamecet
egy kiskanál szójaszósz (vagy némi só)

Keverd össze!

Edd meg!

Csináld újra!

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése