2013. február 24., vasárnap

nyers hajdina fasírt

A nyers fasírtok finomak. Ez egyfajta tény. És mivel elég nehéz a korrigálhatatlanságig elrontani őket, kísérletezni is merek velük. A múltkori kísérlet pedig remekül sült el, úgyhogy megosztom veletek!


hajdina fasírt, középen retekcsírával


Hozzávalók:
1 közepes cukkíni
8 púpos evőkanál hajdina csíra
2 púpos evőkanál darált lenmag
1 púpos evőkanál inaktív élesztőpehely
1 csapott evőkanál útifű maghéj (elhagyható vagy helyettesíthető picit több lenmaggal)
1 kiskanál szójaszósz
némi kukorica konzerv (Olyan ami nem génkezelt, csak kukorica van benne és lehetőleg bio, de ráadásul ez opcionális, nekem maradék volt.) - ez nem nyers hozzávaló, ha nyerset szeretnél, hagyd ki!
A panírhoz darált dió, mandula és lenmag összekeverve. A fenti adaghoz összesen kb egy nagyobb félmarék mag elég. (darálás előtt)

aszalásra váró gombóckák



A cukkínit lereszeltem és összekevertem minden mással. Gombócokat formáztam és meghempergettem őket a diós-mandulás-lenmagos keverékben. Egy éjszakára a radiátoron felejtettem. (Nálam ez az aszalás. :)
Nos ennyi. Ez megint csak nem egy hosszadalmas kaja, cserébe finom.

Nagyon kényelmesen lehet csomagolni is, szépen összeállnak a gombócok. Ma ezt vittem magammal napközbenre rizzsel. Nem hoztam haza belőle :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése