2013. február 25., hétfő

téli vaspótló reggeli

Nagyon gyorsan kész van, cserébe a mák tele van vassal, a méz meg segíti felszívódni. A köles meg finom :) (Na meg persze lúgosít, salaktalanít és elképesztő magas rosttartalma van.)

mmm...


 Hozzávalók:
1 bögre köles
2 bögre meg még egy kicsi víz
kb fél bögre rizstej
1 kiskanál vanília por (vagy egyéb vanília megfelelő átváltással)
2-3 kiskanál méz
fél bögre darált mák
1 alma
1 banán


A kölest a kétszeres vízzel felforraltam és lefedtem, lezártam. Ledaráltam a mákot és összekevertem a mézzel meg annyi vízzel, hogy sűrű massza legyen. Az almát és a banánt felkockáztam falatnyi darabokra.
Ez alatt a köles el is készült, (de szöszöltem és a gyereket is meg kellett párszor akadályozni.) Belekevertem a vaníliát és a rizstejet.
Egy tálra halmoztam a kölest, rátettem egy kevés mákot és a gyümölcsöket.
Ennyi, finom és egészséges.


stílusos voltam, háttérben a havas kert :)



Szét fotóztam, mert olyan szép színei vannak! És azért az még az igazsághoz hozzá tartozik, hogy valójában így nézett ki amit ettünk:

a gyerek ebből már kiette a mákot





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése