2013. március 18., hétfő

Pasta al pomodoro i basilico

Jól hangzik mi? És tényleg az is!

Ez a tészta olyan finom volt és olyan olaszos, hogy a fejemben a Zuppa Romana szólt egész délután :)
Ja, és a legjobb, bazi egyszerű!




Háttérben: Pomodoro, Oglio, Basilico i aglio :)

Hozzávalók:
Egy csomag tészta
Bazsalikom
Paradicsom szósz (Az enyém hámozott befőtt -házi-, de leturmixolt nyers paradicsommal is remek.)
Fokhagyma
Oliva olaj (hidegen sajtolt)
Élesztő pehely (sajtnak)


Azért nem írtam mennyiségeket, mert érezni kell, meg kóstolgatni, olaszt így jó főzni! (Nekem.)
A tésztát meg kell főzni "al dente" -szóval amikor feltapad a szekrényre jó :)
A főzőlevéből pedig egy keveset bele tettem a paradicsomszószba. Beleszórtam a bazsalikomot, sót, olajat, belenyomtam a fokhagymát. Jól összekevertem és ráöntöttem a tésztára. Megszórtam az élesztőpehellyel és megettem. Kész. És jaj, de finom!

Buon appetito!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése