2013. március 10., vasárnap

barackrém

Igen, ez egy gyalázatos szóvicc-merénylet volt. Annyira nagy volt a kísértés és én nem tudtam ellenállni.
Próbálom enyhíteni a dolgot a recepttel, ami viszont végtelenül egyszerű és rendkívül dekoratív. Tökéletes vendégváró. És marasztaló, mert isteni finom is!

barack-csoki-barack-csoki-barack-csoki :)

Hozzávalók:
Egy 400 ml-es üveg natúr barack befőtt. -Az enyém házi és annyira natúr, hogy beletettem a felezett sárgabarckot, lezártam és vizes- majd száraz dunsztban kidunsztoltam. Ezek egyébként a világ legegyszerűbb befőtjei, ráadásul bárhogy felhasználhatóak és attól nem romlanak meg, hogy tiszta az üveg és vákuum alakul ki rajta a dunszttól. Évekig el bír állni, de álltalában sokkal előbb elfogy ;)
Két evőkanál kakaópor
Ízlés szerint édesítés, méz, agavé, sztívia por stb.

csíkosan lehet kanalazni is, mmm...


A barackot az esetleges édesítéssel krémesre botmixereltem és a felét egy másik tálban összekevertem a kakaóporral.
Aztán hatásvadász módon csíkosra rétegeztem egy dekoratív üvegpohárban.
Na? Ennél már csak a " Végy egy banánt. Edd meg." lenne egyszerűbb.

A hatásvadász rétegezés mellesleg nagyon finom is, a kakaó csodálatosan megy a barackhoz. Nyáron kipróbálom a nyers változatot, az is nagyon fincsi lehet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése