2013. március 7., csütörtök

nem tejbe zab (egy tejbegríz alternatíva)

Nos, ez a recept azzal kezdődött, hogy nem volt itthon semmi, viszont pocsék volt az időjárás, így nem mentünk a piacra.
Kotorásztam a kamrában és találtam egy zacskó zablisztet. Volt még egy fél konzerv kókusztej és kakaó mindig nagy mennyiségben van itthon, mert azt minden nap eszem. (Így sose kívánom a csokit.)


a háttérben a piacra menés meggátlója, vagyis a hó :)

Hozzávalók:
1 bögre zabliszt
1 bögre kókusztej (vagy bármilyen mag- vagy gabonatej)
1-1,5 bögre víz (ki  milyen hígra szereti a tejbegrízt)
kakaópor
némi fahéj
édesítésre alkalmas nemcukor
bármi egyéb amit tejbegrízbe/re tennél

A zablisztet feltettem főni a folyadékokkal és habverővel kavarásztam gyorsan, hogy ne kapjon oda meg csomós se legyen nagyon. (Ha kicsit csomós azt szeretem.)
Nagyon gyorsan készen van.
A tetejét megszórtam kakaóporral és hogy nagyon autentikusan nézzen ki, nyírfacukorral. Mivel volt itthon ezért az áfonyás juharszirupból is csurgattam rá.
Isteni reggelink volt, kicseleztük a havat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése