2015. január 11., vasárnap

Avokádós tészta

Mondtam már, hogy imádom az avokádót? Biztos mondtam már valahol itt. Mindenesetre ez a tészta az avokádó felhasználásának egy félelmetesen finom és méltó módja. A szkeptikusok is megeszik és gyerek barát is, lehet mártogatni meg tunkolni meg szétkenni mindenhova, meg hát ennek a szósznak olyan színe van mint Shreknek. Hát nem? :)



Hozzávalók:
1 csomag tettszőleges tészta (nálam most spagetti)

A feltéthez:
1 padlizsán
1 paradicsom
1 vöröshagyma
1 evőkanál kókuszzsír

A szószhoz:
1-2 avokádó (rajongás mértékétől függően)
1 gerezd fokhagyma
2 evőkanál tökmagolaj
1/2 pohár víz




A tésztát meg kell főzni. (micsoda meglepetés). A feltéthez először a padlizsánt fel daraboltam (vagy meghámozod vagy nem) és picit besóztam, mert úgy ki lehet nyomni a levét és szerintem finomabb. A kókuszzsíron először a hagymát üvegesre pirítottam, aztán hozzáadtam az apróra vágott paradicsomot és a kinyomkodott padlizsánt.

A szószhoz a fokhagymát összezúztam és a többi hozzávalóval együtt botmixerrel pépesítettem. Ezt csak evéskor éremes a tésztára rakni, mert úgy a legfinomabb és a legértékesebb is.

Tényleg nagyon finom, úgyhogy csak erős idegzetűeknek ajánlott ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése