2014. április 11., péntek

Nyers répa muffin

Ennek a kajának ijesztően emlékeztet az íze a répatortára. Nem mellesleg nagyon finom és a szkeptikus teszten is átment.



Hozzávalók:
2 csésze répa
1/2 csésze mandula (vagy dió)
1 csésze datolya (áztatva)
1-2 kiskanál fahéj
1 mokkáskanál kurkuma
1 cm gyömbér


A krémhez
1 csésze kesu (áztatva)
2-3 narancs leve
1/2 csésze áztatott datolya
1 mokkáskanál vanília rúd



A répát aprítóban aprítottam (reszelhető is) a mandulát szintén és össze botmixereltem őket a datolyával és a fűszerekkel. (Ha van nagy méretű aprítód akkor abba tenni mégjobb.) Aztán megtöltöttem velük a kis papír kapszlikat amit a muffintepsibe is szoktak tenni. Betettem a hűtőbe állni.

Aztán a krém hozzávalóit összeturmixoltam és nyomózsákba tettem és rányomtam az addigra némileg megszilárdult muffinkákra. (Nálam ez egy pici nejlonzacskó kivágott csücsökkel és zacskó záró.)

A recept RawKristináé, aki videón is megmutatja, hogy érdemes elkészíteni, csodaszép eszközökkel:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése